PERSBERICHT - Vitam winnaar GfK Formule Rapport Out of Home in segment At Work

29 okt 2021

Facilitaire horecadienstverlener gaat er na drie jaar op rij genomineerd te zijn met winst vandoor

’s-Hertogenbosch, 29 oktober 2021 – Vitam, de facilitaire horecadienstverlener uit Den Bosch, is door het GfK Formule Rapport Out of Home verkozen tot winnaar in de categorie At Work. Dat maakte het onderzoeksbureau GfK gisteren bekend tijdens een verrassingsbezoek aan Vitam's circulaire servicekantoor. Op de kernwaarden ‘gezond’ en ‘genieten’ scoorde de dienstverlener het hoogst. Een extra mooie beloning, aangezien deze thema's centraal staan in haar dienstverlening.

Vorige week werden de genomineerden voor deze jaarlijkse prijs bekendgemaakt: Hutten, Albron en Vitam. Vitam werd voor de derde keer op rij genomineerd en werd dit jaar beloond met de overwinning. CEO Marlies Martens is verheugd met deze prijs: “Ik ben supertrots dat we deze prijs in ontvangst mogen nemen, zeker na afgelopen jaar. Hiervoor ben ik alle Vitammers, in het bijzonder op de locaties, erg dankbaar. Zij staan tenslotte elke dag klaar voor onze gasten en opdrachtgevers om hen te verrassen met lekker en gezond eten.”

Vitammers nemen GfK prijs in ontvangst

 

Gasttevredenheid in beeld

In het online consumentenonderzoek wordt de gasttevredenheid van bijna zeventig formules in de Out Of Home-branche in beeld gebracht. GfK neemt als vertrekpunt voor dit onderzoek de 7 G’s: gemak, genieten, goedkoop, gastvrij, gezond, goed geweten en goed verhaal. Uit het onderzoek blijkt dat de gasten gezond en genieten de belangrijkste aspecten vinden in de categorie At Work. Juist op die twee kernwaarden scoort Vitam het hoogst. Bovendien presteert Vitam op alle G's bovengemiddeld én verbetert zij zichzelf ten opzichte van 2020. Als organisatie met het hoogste overall rapportcijfer over de 7 G's, ontvangt Vitam de beker en mag zij zich 'Winnaar van het GfK Formule Rapport Out of Home’ binnen haar segment noemen.

Over Vitam

Als facilitair horecadienstverlener stelt Vitam genieten van goed en lekker eten centraal. De organisatie maakt in haar bedrijfsvoering weloverwogen keuzes die gebaseerd zijn op het uitgangspunt om duurzaam, verantwoord en met respect voor mens, dier en milieu te ondernemen. Voeding biedt volop mogelijkheden om een waardevolle bijdrage te leveren aan vitale mensen in een vitale wereld. In meer dan 250 restaurants binnen bedrijven, campussen, ziekenhuizen en horeca is het Vitam's missie om mensen - met lekker eten en drinken - te verleiden tot een gezonde en verantwoorde levensstijl.