Skip to content
text-media-slider-example

FAQ
VITAM-APP

Welkom op de FAQ-pagina van de Vitam-app. Hier staan de meest voorkomende vragen terug met betrekking tot de Vitam-app.

For English see below

Algemene vragen

Wat is de Vitam app?
De Vitam app is een applicatie ontwikkeld voor lunchgasten van Vitam. Op geselecteerde locaties kan er met de app besteld worden. Daarnaast inspireren we in de app onze lunchgasten met tips, recepten en meer informatie over een gezonde leefstijl.

Voor wie is de Vitam app bedoeld?
Met de Vitam app willen we de Vitam beleving van onze lunchgasten nog leuker en makkelijker maken.

Vragen over de click & collect service

Ik heb een vraag over een bestelling, waar kan ik terecht?
De snelste weg is om contact op te nemen met het restaurant waar je de bestelling geplaatst hebt. Het telefoonnummer vind je in de app bij het besteloverzicht.

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Bestellingen kunnen in de app niet meer gewijzigd of geannuleerd worden nadat de bestelling is geplaatst.

Ik heb een voedselallergie, welke gerechten kan ik bestellen?
Wanneer je op een betreffend product klikt, wordt de detailpagina zichtbaar. Hier staan de ingrediënten en eventuele allergenen benoemd. Twijfel je? Vraag dan een van onze restaurantmedewerkers om advies.

Waarom staan niet alle gerechten in de click & collect service?
Elke dag willen we onze gasten met lekker eten en drinken verleiden tot een gezonde en verantwoorde levensstijl. Dit doen we het beste in onze restaurants. Met de click & collect service bieden we een klein assortiment aan voor wanneer je even geen tijd hebt om in het restaurant van een uitgebreide lunch te genieten.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Alle bestellingen in de app kunnen afgerekend worden door middel van een iDeal of creditcardbetaling.

Kan ik ook voor iemand anders bestellen?
Het is niet mogelijk om onder een andere naam of account bestellingen te plaatsen. Met de orderbevestiging in de app kunnen bestellingen opgehaald worden.

 

Andere vragen

Ik wil een opmerking of klacht met jullie delen, waar kan ik dit doen?
We staan altijd open voor feedback of vragen. Mocht je op deze pagina het antwoord niet kunnen vinden dan kun je contact opnemen met ons via support@vitam.nl. We komen dan zo snel mogelijk terug op je vraag.

Kan ik mijn lunch ook laten bezorgen bij mijn werkplek?
Op dit moment bezorgen wij geen lunch of andere producten. Alle bestellingen kunnen opgehaald worden in het restaurant.

De app werkt niet naar behoren, met wie kan ik contact opnemen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wat je zelf kan doen is even checken in de App Store of Google Play Store of je de laatste versie van de Vitam app op je telefoon hebt staan. Wat ook kan helpen is de app verwijderen en opnieuw downloaden of installeren. Als de problemen zich blijven voordoen kun je het beste ons een mailtje sturen via support@vitam.nl.

Ik heb een andere vraag over de app
Staat je vraag er niet bij? Stuur ons dan een mailtje via support@vitam.nl en we komen er zo snel mogelijk op terug.

General questions

What is the Vitam app? 

The Vitam app was developed for our Vitam guests and can be used to order food at select locations. The app also has inspirational tips, recipes, and information about healthy living. 

Who is the Vitam app for? 

The Vitam app was designed to make lunch experience fun and easy for our guests.  

Questions about the click & collect service  

I have a question about my order. Who do I contact? 
The fastest solution is to contact the restaurant where you placed your order. You can find the phone number in your order overview in the app. 

Can I cancel my order? 
Once an order has been placed in the app, it can no longer be changed or cancelled. 

I have a food allergy. Which dishes can I order? 

Click on a product for detailed information about ingredients and possible allergens. If you're not sure about a specific dish, ask one of our restaurant staff for advice.  

Why aren't all dishes included in the click & collect service? 
We tempt our guests to lead a healthy, responsible lifestyle by serving delicious food and drinks in our restaurants. The click & collect service includes a select number of menu items that are perfect in case you don’t have time to enjoy a full lunch in our restaurant.  

What are the payment options? 
All orders placed in the app can be paid by credit card or iDEAL.  

Can I order for someone else? 
It’s not possible to order under a different name, as you need the order confirmation in the app to pick up your order. 

Didn't find your answer here? Please send us an e-mail at support@vitam.nl and we'll get back to you as soon as possible.